Wanna narożna asymetryczna 180x110 cm do zabudowy Riho Rethink Space B115001005 prawa biały połysk
Cena regularna:
3 752,00 zł
towar niedostępny

Opis
Wanna narożna 180x47x110 cm do zabudowy Riho Rethink Space B115001005 prawa biały połysk
Dane techniczne:
- wymiar 180x47x110 cm
- pojemność 298 l
- akryl sanitarny
- syfon, korek klik-klak biały z połyskiem w komplecie
- do zabudowy
- wersja prawa B115001005 lub lewa B116001005 - wybierz w opcjach
- kolor biały połysk
Akcesoria za dopłatą:
- nóżki 01U
- przelew z funkcją napełnienia wanny Riho Fall C02 B115006005 prawa/B116006005 lewa
- nakładka na przelew Riho Fall w wielu kolorach do wyboru
- nakładka na przelew standardowy w wielu kolorach
- korek klik-klak -różne kolory
- system hydromasażu Air i Flow - zapytaj w sklepie
Wanna asymetryczna narożna 180x110 cm do zabudowy Riho Rethink Space
Wanna narożna asymetryczna 180x110 cm Riho Rethink Space to wanna w asymetrycznej formie, która ucieszy miłośników gorących, długich kąpieli. Wanna narożna asymetryczna posiada dobrą izolację cieplną, która sprawia, że kąpiel może trwać dłużej. Wanna narożna wykonana została z akrylu sanitarnego w kolorze białym z połyskiem. Wanna asymetryczna Rethink Space posiada zwężaną, modną formę, która oprócz tego, że zapewnia wygodę nie zabiera dużo miejsca w łazience. Wanna asymetryczna wyposażona została w efektowny wąski przelew, syfon i korek klik-klak w kolorze biały połysk. Wanna narożna do zabudowy występuje w wersji prawej i lewej - wybierz w opcjach. Nóżki do wanny należy kupić osobno. W sklepie można znaleźć szereg akcesoriów, które sprawią, że kąpiel będzie jeszcze przyjemniejsza. Riho proponuje praktyczny przelew z funkcją napełniania wanny z efektowną nakładką w wielu kolorach do wyboru (zobacz w opcjach). Producent udziela 10 lat gwarancji. Kaczucha.pl to ogromne możliwości.
Dane techniczne
Wysyłka | paleta (189 PLN) |
Wysokość | 47 |
Gwarancja producenta | 10 lat |
Kolor | biały połysk |
Dłuższy bok | 171-180 |
Krótszy bok | 101-110 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.